Follow-Up Checkup @ HKL

Tuesday, December 29, 2009 | |

Dah pukul 2 pagi tapi aku tak tidur lagi. Hari ni isteriku ada follow-up checkup kat HKL. Kalau hari ni checkup dan semuanya ok, lepas ni tak payah lagi datang checkup kat HKL. Nanti hari Khamis ni monthly checkup kat Klinik Sang Kancil plak. Sekejap je kandungan isteriku dah 29 minggu. Mungkin bulan 1 nanti, mentuaku nak buat kenduri doa selamat, baca Yassin sebab kandungan isteriku dah 7 bulan. Tak tahu la aku, kata diaorang itu memang ada orang sana. Pelik juga aku, kenapa tak buat kenduri doa selamat lepas semuanya selamat, maksudku selepas isteriku selamat bersalin nanti. Kalau setakat bacaan doa selamat @ bacaan Yassin, aku ok je tapi jangan plak sampai ada yang melenggang perut ke mandi bunga ke. Itu dah jadi ikutan kaum lain, aku tak nak sebab dah khurafat kiranya.Bukannya aku ni pandai sangat bab agama tapi sebab banyak aku baca dari soal-soal agama.