Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H

Sunday, September 20, 2009 | |

Kepada semua umat Islam, kuucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri...

Tahun ini merupakan tahun pertama aku menyambut hari raya bersama isteri. Raya pertamaku tahun ini disambut di Rembau. Di pagi raya sebelum aku pergi menunaikan solat sunat Aidilfitri, aku bersalaman dengan isteriku, memohon maaf dan ampun di atas salah silap selama hidup bersama. Balik dari surau aku berehat sebentar sebab tadi aku jalan kaki laju je sorang-sorang. Kami berkumpul di rumah dahulu dan kemudian pergi ke rumah sanak saudara. Petang tu kami semua pergi ke rumah Wan, kami beraya di sana. Pergi ke rumah saudara di sekeliling rumah Wan. Malam kami pergi ke rumah Angah Siah di Pedas. Malam raya tu aku hantar balik mak, ayah dan adik ipar aku balik dan lepas itu aku terus balik Taiping dalam pukul 10.30 malam.