will.i.am

Saturday, December 5, 2009 | |

Hari ni aku bangun dulu, lepas tu keluarkan bahan-bahan untuk masak bihun goreng. Aku siap-siapkan bahan-bahan untuk masak, lepas tu aku kejutkan isteriku untuk masak bihun. Lepas siap semua masak bihun, kitaorang mandi dulu dan kemudian sarapan sama-sama. Dah siap semua, terus pergi pejabat nak buat overtime. Hari ni buat overtime sebab banyak kerja. Lepas balik kerja kitaorang pergi MidValley Megamall. Boleh plak jumpa si Ruru tengah jalan-jalan. Baru sekejap masuk MidValley, isteriku cakap malas nak jalan-jalan sebab ramai sangat orang. Aku dan isteriku keluar balik, nak pergi 1Utama. Tapi sebab perut lapar, pergi will.i.am nak makan dulu. Isteriku makan nasi goreng ketam, aku order apa ntah, mee apa ntah, sedap juga tapi cepat muak sebab kicap dia manis. Last-last aku dan isteriku kekenyangan, terus je balik rumah tak jadi pergi 1Utama.