Lepak @ Desa Pandan

Sunday, October 11, 2009 | |

Hari ni aku dan isteriku bangun pukul 9.30 pagi. Itupun sebab dah pening kepala sebab tidur lama sangat. Aku bangun terus mandi, memang kalau aku tidur lebih dari 6 atau 7 jam, mesti aku sakit kepala. Dah mandi-mandi baru la rasa lega sikit. Aku kejutkan isteriku suruh mandi dulu, lepas tu aku keluar beli breakfast kat kedai mamak, beli roti telur 2, roti kosong, mee mamak dan horlicks. Balik rumah, kami terus makan sama-sama sebab masing-masing dah lapar. Bila dah makan ni, rasa mengantuk pulak. Tengok TV pun rasa mamai-mamai je, last-last kami tertidur balik, masa tu dah pukul 1 kot. Sedar-sedar dah pukul 4.30 petang, kepala aku pening balik. Terus aku mandi balik bagi segar. Pukul 6 kami keluar pergi Keramat sebab isteriku nak makan nasi ayam Ownn. Dah lama tak makan rasa sedap plak nasi ayam ni. Lepas makan kami terus balik rumah sebab takda nak pergi mana-mana. Sampai rumah tengok TV je sampai malam.