Ustaz Asri & Ustaz Dzulkarnain

Wednesday, October 7, 2009 | |

Hari ni aku cari CD Ustaz Dzulkarnain Kalam Suci kat Astro Oasis. Selalu aku dengar kat Youtube dia baca Yasin, memang syahdu bacaan dia, berlagu lain dari yang lain aku rasa. Selalunya kalau CD yang aku beli kat kedai biasa, audio dia macam tak sedap sangat sebab macam rakam dari pembesar suara. Harap-harap kali ni ok la audio dia. Aku beli dari Inteam Online Mall, ok la senang sebab online. Kebetulan masa aku cari CD Ustaz Dzulkarnain, ternampak pula CD Ustaz Asri, aku pun order juga CD ni sebab memang aku cari kalau boleh nak dapatkan bacaan suci Al-Quran Ustaz Asri tapi sampai sekarang tak jumpa. Kalau lagu dengan zikrullah Ustaz Asri ada la tapi aku memang cari Ustaz Asri baca 30 juzuk Al-Quran tapi tak berjumpa. Dan sampai bila-bila la kot aku tak jumpa CD tu sebab Ustaz Asri pun dah kembali ke Rahmatullah. Al-Fatihah, moga arwah Ustaz Asri dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama orang-orang yang beriman. Amin.