Discharge from HKL

Saturday, October 31, 2009 | |

Pagi tu aku bangun pagi terus mandi. Lepas tu keluar jap pergi beli breakfast untuk mentua aku. Beli nasi lemak Dang Wangi. Aku makan sekali dengan mentuaku, lepas tu aku keluar pergi pejabat sebab ada kerja yang perlu diselesaikan. Pukul 11, aku balik rumah jemput mentuaku dan terus ke HKL. Sampai kat HKL memang ngam-ngam waktu melawat. Masa tu nak cari parking memang susah sebab ramai yang datang melawat. Dapat parking terus aku naik tingkat 4 wad 15, rindu sangat kat isteriku masa tu. Masa aku sampai, isteriku tengah boring sebab doktor tak bagi lagi surat untuk discharge. Dalam pukul 2 lebih kot, Wan, Acik, Busu dengan Angah datang lepas diaorang pergi kenduri kat Cheras. Lama juga kami tunggu lepas tu untuk dapatkan discharge letter tu. Last-last pukul 4 lebih baru dapat surat tu. Dapat surat terus kitaorang keluar, bukan balik rumah tapi pergi Chow Kit jalan-jalan. Balik dari Chow Kit diaorang ramai-ramai singgah rumah aku jap sambil minum petang. Tak lama lepas tu, kitaorang ikut sekali diaorang pergi rumah Busu tidur kat sana.