Xtreme Park, Paintball Session 2

Sunday, October 25, 2009 | |

Pagi ni aku bangun pukul 7 sebab dah kunci jam pukul 6 pagi tapi tidur balik. Bangun terus mandi, dah siap aku kejutkan isteriku yang tengah tidur lagi. Tanya dia kalau ada nak makan apa-apa ke sebelum aku keluar. Dia cakap taknak, dia nak tidur sebab mengantuk. Aku terus keluar masa tu dan aku pesan pada isteriku jangan bangun lebih pukul 9 pagi. Sampai kat Xtreme Park, ada yang dah sampai masa tu. Breakfast ada disediakan, apa lagi melantak dulu la. Bila check jadual, tengok-tengok dia tak ikut apa yang dia tampal semalam, maknanya team dah berterabur. Ni mesti nak selamatkan team kuat untuk pergi final, takut team kuat kalah dengan team cikai la tu. Pagi ni ada 3 game, kami seri 2 kalah 1. Tak dapat la nak pergi semi final. Ada team member muka yang bengang sebab tak dapat pergi semi, tapi nak buat macamana dah ada perlawanan ada kalah dan menang. Isteriku telefon aku, cakap nak pergi pejabat dengan Busu. Pukul 12 game aku dah habis, terus aku balik rumah masa tu. Dalam perjalanan isteriku mesej bagitahu ada Streamyx booth kat depan kedai Bata. Sampai rumah aku terus pergi booth tu untuk daftar, dia cakap semua percuma tiada yuran pendaftaran dan pengaktifan. Aku daftar untuk pakej Streamyx Combo RM60. Lepas tu aku lepak rumah je penat plak, tunggu isteriku balik dari pejabat je.